O NAS
Z nami Twoja praca będzie znacznie efektywniejsza. Nie wierzysz? Pozwól zatem, że opowiemy trochę o sobie.
Czym się zajmujemy?
Firma TICK Sp. z o.o. istnieje na rynku od 8 lat. Początki swojej działalności opieraliśmy na pośrednictwie sprzedaży, głównie przez platformę Amazon. Dzięki nieustannemu rozwojowi mogliśmy rozszerzyć swoją ofertę również o inne platformy zagraniczne. Rozpoczynając swoją przygodę z handlem na Amazonie postanowiliśmy także stworzyć system, który usprawni pracę i zwiększy efektywność sprzedaży. Staramy się go cały czas ulepszać, aby nasi klienci mogli osiągać wyznaczone przez siebie cele, a ich praca przynosiła znakomite efekty oraz stawała się znacznie prostsza i przyjemniejsza.
Należy również dodać, że poprzez liczne restrykcje ze strony UE i Amazona, pomagamy także firmom w rejestracjach VAT UE na kraje takie jak: Austria, Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Czechy i Francja. Równocześnie, dzięki zebranemu doświadczeniu, świadczymy usługę odblokowania konta Amazon.

ETYKA NASZEJ PRACY
Istnieje szereg zasad, które przyświecają nam od samego początku. Oto one:
PRZEJRZEYSTA OFERTA
Swoją ofertę oraz warunki przedstawiamy w taki sposób, aby była ona jak najbardziej zrozumiała dla klienta. Świadczymy również pomoc w zakresie doboru najodpowiedniejszego rozwiązania dla Twojego sklepu, aby podnieść jego efektywność sprzedaży.
DOŚWIADCZENIE
Jesteśmy zespołem, który na rynku istnieje od 8 lat. Przez ten czas zdobyliśmy potrzebną nam wiedzę w branży e-commerce do tego, aby móc oferować Ci najwyższej jakości usługi.
PROFESJONALIZM
Ze względu na fakt, iż pracownicy naszej firmy to wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim stażem, z pewnością dostosują funkcjonalności tworzonego przez lata systemu do Twoich potrzeb.
KLIENT NA PIERWSZYM MIEJSCU
Potrzeby klienta stawiamy na pierwszym miejscu. Niewątpliwie istotny jest dla nas dialog, dzięki któremu jesteśmy w stanie sprostać założeniom, nawet najbardziej wymagającego klienta.
JAK DZIAŁAMY?
Nasza pomoc składa się z kilku etapów.
1.Etap początkowy
W tej części zapoznajemy się z biznesem klienta oraz określamy wspólnie potrzeby, wymagania i omawiamy najlepsze rozwiązania, które są dokumentowane. W rezultacie uzyskujemy pełen obraz zapotrzebowań danego klienta.
2. Etap realizaji
Zaczynamy realizację założeń klienta, na podstawie zebranych materiałów w etapie początkowym.
3. Etap tworzenia
Zebrane wcześniej materiały pozwalają nam na ich realizację.
4. Etap testowy
Wszelkie czynności dokonane na etapie testowym są jedynie próbą techniczną i nie mają wpływu na kształt finalny działania urządzenia. W tym kroku nanosimy niezbędne poprawki eliminując błędy. Ma to na celu zoptymalizowanie pracy systemu.
5. Etap wdrożeniowy
W ramach wdrożenia systemu dokonujemy pełnego wprowadzenia mechanizmów uzgodnionych w trakcie wcześniejszej analizy, włączając w to integrację z istniejącymi systemami. Precyzyjny harmonogram wdrożenia jest przygotowywany po zakończeniu analiz.
6. Etap końcowy
Automatyzacja w tym zakresie pozwala nam na wyeliminowanie błędów, dzięki czemu klient otrzymuje w pełni funkcjonalne rozwiązanie gotowe do pracy.

1000
zadowolonych klientów

2 mln.
napisanych kodów
