Przystępny Design
Przystępny Design
Dzięki przejrzystemu designowi obsługa systemu staje się intuicyjna
24/7 Online Support
24/7 Online Support
System działa 24/7 i spokojnie można kontrolować w nim przebiegające procesy
Jakość w jednym produkcie
Jakość w jednym produkcie
System oferuje wszelkie rozwiązania , które w prawidłowym prowadzeniu i kontrolowaniu sprzedaży są tak istotne.
Wydajne oprogramowanie
Wydajne oprogramowanie
Dzięki naszemu systemowi zwiększysz swoją produktywność firmy
System Tick
Przygotuj się na najlepsze rozwiązanie sprzedażowe -
dostarczamy rewelacyjne narzędzie systemowe IT
bo.tick.com.pl to w pełni autorskie oprogramowanie dostosowane do potrzeb największych platform na rynku, które jest tworzone i nieustannie ulepszane od 2012 roku. Każdego dnia rozwijamy jego możliwości, aby odpowiadał nowoczesnym standardom i na zapotrzebowania tak prężnie rozwijającego się rynku.

Usługi
Nasze usługi
Co nas wyróżnia?
Naszą siłą jest doskonała znajomość systemu Amazon, nabyta w trakcie współpracy z tym serwisem, podczas której zajmowaliśmy się jego efektywną obsługą. System TICK początkowo został stworzony głównie do obsługi platformy Amazon, która jest jedną z najbardziej rozbudowanych i wymagających na współczesnym rynku.Nasz system jest na tyle prężny i elastyczny, że jesteśmy w stanie dostosować jego działanie do potrzeb każdej firmy, w zależności od jej wymogów. Nasza oferta jest tworzona indywidualnie, po przeprowadzeniu wielogodzinnego wywiadu z klientem, który pozwala określić potrzeby danej firmy.
Integracja z Amazon FBA
W związku z doskonale rozbudowanym system integracji z platformą Amazon FBA istnieje możliwość tworzenia wysyłek, kontrolowanie stanów magazynowych, potwierdzenie odebrania produktów przez Amazon, śledzenie zwrotów towarów, czy też zwrotów pieniędzy z Amazona, np. za zniszczony produkt w magazynie. Niewątpliwie istotne jest tworzenia raportów sprzedażowych, raportów dotyczących zwróconych produktów, czy raportów wypłat z Amazona.
Obsługa sprzedaży internetowej z wielu źródeł w jednym
Funkcjonalności naszego systemu pozwalają na obsługę zamówień z wielu źródeł sprzedażowych. Dlatego każde zamówienie, dzięki integracji, dociera do jednej przestrzeni systemowej.
Manager zamówień
Obsługuje zamówienia z wielu kont takich jak: Amazon, Fnac, Cdiscount, Allegro i sklepów internetowych w jednym miejscu.
Magazyn produktów
Możliwość łatwego odszukania produktu po kodzie EAN, SKU, ASIN czy nazwie produktu. Posiadanie wewnętrznej jednostki SKU, do której mapowane są jednostki SKU na różnych platformach. W ten sposób klient uzyskuje możliwość kontroli statystyk poszczególnych produktów, czy też sprawdzenia stanów magazynowych. Dostępna jest również tzw. ''czarna lista produktów'' - dla tych towarów, które z jakiegoś powodu nie powinny się sprzedawać, bądź mają negatywną ocenę klientów.
System do faktur - mała księgowość na UE
System TICK został dostosowany do wszystkich wymogów sprzedażowych UE, dzięki czemu możliwe jest wystawianie faktur z różnymi stawkami VAT, co w efekcie pozwala rozliczać się z podatku na poszczególne kraje UE. System fakturowania pozwala wystawiać zbiorcze i korygujące FV.Dodatkowo system jest zintegrowany z wieloma programami księgowymi, w tym najpopularniejszym - Subiekt. Pozwala również generować raporty sprzedażowe, fakturowe i finansowe.
Synchronizacja cen aukcji
Ceny i stany magazynowe aktualizowane są raz dziennie lub zgodnie z zapotrzebowaniem klienta na wszystkich platformach, na podstawie dokonanych sprzedaży na którejkolwiek z nich.
Status zamówień
Kontroluje w łatwy sposób przepływ zamówień, dlatego też klient ma możliwość szybkiego sprawdzenia ich statusu. Pozwala to na sprawdzenie, czy zamówienie jest w trakcie przetwarzania, czy zostało zatwierdzone, czy zostało anulowane, czy nastąpił zwrot pieniędzy lub częściowa rekompensata.
Integracja sklepu internetowego z kurierami
Rozwiązanie pozwalające automatycznie dodawać numery przesyłek do ich śledzenia, które będą również widoczne dla klienta. Dodatkowo dostaje on każdorazowo informację o zmianie statusu przesyłki, a dane składane przy zamówieniu eksportowane są do systemu firmy kurierskiej.
Masowe wystawianie aukcji
Możliwość importu baz danych do systemu i eksportu w pliku csv, który umożliwia zaimportowanie cen, wraz ze stanami magazynowymi do danej platformy.
Synchronizacja stanów magazynowych
Stan magazynowy w zewnętrznym narzędziu, który synchronizuje się ze wbudowanym stanem w Systemie TICK. Dzięki niemu nie ma potrzeby ręcznego ich aktualizowania po każdym zamówieniu.
Automatyczna komunikacja z klientem
Umożliwia tworzenie wzorów maili informujących o przyjęciu zamówienia, wysyłce produktu, czy też prośby o ocenę usług, które wysyłane są do klientów w ustawionych odstępach czasowych.
System komunikacji wewnętrznej
Komunikacja zespołu jest jeszcze efektywniejsza dzięki wewnętrznemu systemowi, w efekcie czego kontrola przepływu zamówień, czy też przetwarzanie zwrotów produktów od klientów, jest łatwiejsze i mamy pewność, że niczego nie przeoczymy.
Chciałbyś rozpocząć współpracę z nami?
TICK to system, który wspomoże Twój biznes i Ciebie w walce o jeszcze większą sprzedaż. Zwiększy efektywność Twojej pracy i sprawi, że zaoszczędzisz swój czas i pieniądze. Gwarantujemy, że z nami osiągniesz swoje cele!

Zapewniamy najlepsze rozwiązanie systemowe dla Twojej firmy
Sprawdź, że obsługa Amazona nie musi być tak skomplikowana. Zobacz jakie nietuzinkowe rozwiązania może zapewnić nasz system.
Nasz Team
Nasi Kreatywni
Członkowie Zespołu
Ceny i plany cenowe
wybierz swój najlepszy plan
Basic Plan
- 30 dni okres próbny
- 2 platformy sprzedażowe
- Support niezbędny do integracji
- do 100 zamówień
- Do 100 produktów
- Dodatkowe zamówienie 0.20€/m
- Dodatkowy produkt 0.20€/m
Middle Plan
- 30 dni okres próbny
- 5 platform sprzedażowych
- Support niezbędny do integracji
- do 500 zamówień
- Do 200 produktów
- Dodatkowe zamówienie 0.10€/m
- Dodatkowy produkt 0.10€ / m
Premium Plan
- 30 dni okres próbny
- 20 platform sprzedażowych
- Support niezbędny do integracji
- do 1500 zamówień
- do 500 produktów
- Dodatkowe zamówienie 0.05€/m
- Dodatkowy produkt 0.05€/m
Do każdego planu można dokupić dodatkowe wsparcie techniczne
- 2 godziny/m>100€ odpowiedź< 4 dni robocze
- 4 godziny/m>200€ odpowiedź< 2 dni robocze
- 8 godzin/m>300€ odpowiedź< 24 godziny
- Dodatkowe wsparcie techniczne - 100€/godzina
Referencje
Co mówią
Nasi zadowoleni klienci
Marlena SawickaDeveloper
Damian Wikina
Dagmara C
Ostatnie Artykuły
Zobacz nasze ostatnie
Posty
Francja, podobnie jak inne kraje Unii Europejskiej, zwalcza oszustwa związane z VAT. W
Faktura jest podstawowym dokumentem wystawianym nabywcy przez dostawcę za dostawy towarów lub
Rada Europejska zmieniła ogólnounijną dyrektywę VAT (nr 2022/542) dotyczącą miejsca świadczenia wirtualnych
Niedawno Parlament Europejski wezwał Komisję do „opowiedzenia się za rozszerzeniem e-fakturowania i
Po zatwierdzeniu przez Radę UE – nic nie powstrzyma wdrożenia systemu.Ważne : System
Wytyczne dla małych przedsiębiorstw dotyczące dołączania do e-fakturowania i e-raportowania przed styczniem
W dniu 16 lutego 2022 r. Parlament Europejski głosował za harmonizacją paneuropejskiego e-fakturowania oraz
Nowe „Rozporządzenie w sprawie europejskiej statystyki przedsiębiorstw” weszło w życie 1 stycznia
Włoski organ podatkowy opublikował zaktualizowaną włoską roczną deklarację VAT za 2021 r.
Obowiązek raportowania VAT i.MAS został wprowadzony w 2016 roku dla dużych organizacji. Stało się obowiązkowe
Państwa członkowskie zgodziły się na zmiany w Dyrektywie VAT i rozszerzenie listy
Od 1 stycznia 2022 r. zarządzanie i pobór podatku VAT z importu
W ramach reform VAT, które weszły w życie 1 lipca, istnieje grupa
Wstępnie wypełnione deklaracje VAT od wartości dodanej przez Urząd Skarbowy będą dotyczyły
Jeśli produkujesz lub importujesz 10 ton lub więcej opakowań z tworzyw sztucznych,
Rumuńska Narodowa Agencja Administracji Skarbowej (ANAF) przedstawiła nowe wytyczne dotyczące uruchomienia dla
Słowackie Ministerstwo Finansów (Ministerstva financií) uruchomiło nowy system informacyjny do fakturowania elektronicznego
Nowe systemy One Stop Shop (OSS) i Import One Stop Shop (IOSS)
Po początkowym problemie z dostępem i dokładnością deklaracji VAT od importu w
Regularny handel w Unii Europejskiej nie różni się zbytnio od normalnych transakcji
Co zmieniło się od 1 lipca? Od 1 lipca 2021 r., jeśli
Czy nowe obowiązki w zakresie podatku VAT i ceł wynikające z Brexitu
Zmiany w unijnych zasadach handlu elektronicznego wejdą w życie 1 lipca 2021
KIEDY MUSZĘ ZŁOŻYĆ ROSZCZENIE O ZWROT PODATKU VAT?Miesięczne zwroty podatku VATFirmy, które
Właściciele paneli słonecznych, którzy chcą odzyskać podatek VAT i których obrót będzie
Rządy na całym świecie nieustannie aktualizują przepisy podatkowe o nowe przepisy, które
Węgierska Krajowa Administracja Podatkowa i Celna wydała przewodnik dotyczący zobowiązań zagranicznych przedsiębiorstw
HMRC przesunęło datę wdrożenia ostrzejszych wymagań w MTD z powodu Covid-19. To
Ponieważ Wielka Brytania opuściła unijny system VAT w dniu 31 grudnia 2020 r., Sprzedawcy
Węgierską krajowa administracja podatkowa i celna (NTCA) zajmuje się nadzorowaniem okresu przejściowego dla
VAT i towary zagraniczne sprzedawane klientom w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem platform
Jeśli jesteś firmą importującą towary spoza Wielkiej Brytanii, możesz zapłacić cło, akcyzę
Umowa handlowa pomiędzy Wielką Brytanią a Unią Europejską. Dnia 24.12.2020 Wielka Brytania
Kolejny rok za nami, zdecydowanie był to inny rok od pozostałych i
Od 2021 r. Wielka Brytania, niezależnie od przyjęcia umowy o wolnym handlu
Zmieni się proces importu towarów z UE. Przedsiębiorstwa w Anglii, Walii i Szkocji
Deklaracja dotycząca podatku od wartości dodanej (VAT) zmieniła się nieznacznie w ciągu
Włochy są w czołówce, jeśli chodzi o wprowadzenie ciągłej kontroli transakcji (CTC)
Francja ma nałożyć obowiązek fakturowania elektronicznego na transakcje B2B w okresie od
Jak być może Państwo wiedzą, Węgry planują wprowadzić obowiązek raportowania faktur w
Zmiany w polityce granicznej firmy Amazon wejdą w życie 1 stycznia 2021
Rząd Wielkiej Brytanii ostrzega dziś firmy, aby przygotowywały się do zgłoszeń celnych
Po Brexicie brytyjskie firmy będą musiały wyznaczyć przedstawiciela podatkowego w większości krajów
Wielka Brytania ma formalnie opuiścić Jednolity Rynek UE i Unię Celną w
Od momentu, gdy Polska stała się członkiem Unii Europejskiej, rynki unii europejskiej
Negocjacje w sprawie umowy o wolnym handlu pomiędzy Wielką Brytanią a UE
Z tego względu, że Wielka Brytania przygotowuje się do opuszczenia unijnego systemu
10 sierpnia - podatnicy VAT mogą zdecydować się na stopniowe spłaty zobowiązań
Kraje na całym świecie zaczynają odpowiadać na globalny kryzys spowodowany Covid-19. Zaczynają
Amazon Szwecja może być kolejnym uruchomionym rynkiem Amazon Marketplace, zwiększając łączną liczbę
Amazon wydał ostrzeżenie dotyczące warunków sprzedaży produktów. Podkreślił, że towary sprzedawane jako
Innowacja naszego systemu opiera się na pięciu filarach, które w skrócie opiszę
Kraje na całym świecie zaczynają odpowiadać na globalny kryzys spowodowany Covid-19. Zaczynają
Po wzroście konsumentów dokonujących zakupów online w Arabii Saudyjskiej, Amazon postanowił uruchomić
OBNIŻONA STAWKA VAT W NIEMCZECH W nieoczekiwanym oświadczeniu niemiecka kanclerz Angela Merkel






