office@tick.com.pl ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, Poland +48 504 426 155

Przystępny Design

Przystępny Design

Dzięki przejrzystemu designowi obsługa systemu staje się intuicyjna

24/7 Online Support

24/7 Online Support

System działa 24/7 i spokojnie można kontrolować w nim przebiegające procesy

Jakość w jednym produkcie

Jakość w jednym produkcie

System oferuje wszelkie rozwiązania , które w prawidłowym prowadzeniu i kontrolowaniu sprzedaży są tak istotne.

Wydajne oprogramowanie

Wydajne oprogramowanie

Dzięki naszemu systemowi zwiększysz swoją produktywność firmy

System Tick

Przygotuj się na najlepsze rozwiązanie sprzedażowe -

dostarczamy rewelacyjne narzędzie systemowe IT

bo.tick.com.pl to w pełni autorskie oprogramowanie dostosowane do potrzeb największych platform na rynku, które jest tworzone i nieustannie ulepszane od 2012 roku. Każdego dnia rozwijamy jego możliwości, aby odpowiadał nowoczesnym standardom i na zapotrzebowania tak prężnie rozwijającego się rynku.

Dlatego też wprowadzane przez nas innowacje obejmują nie tylko usprawnienia techniczne, ale także tworzenie dodatkowych funkcji, które są zgłaszane przez klientów. Platforma bo.tick.com.pl to idealne rozwiązanie do integracji m.in. z platformą AmazonAllegro, EmagWordPressShopify i innymi.
Usługi

Nasze usługi

Co nas wyróżnia?

Naszą siłą jest doskonała znajomość systemu Amazon, nabyta w trakcie współpracy z tym serwisem, podczas której zajmowaliśmy się jego efektywną obsługą. System TICK początkowo został stworzony głównie do obsługi platformy Amazon, która jest jedną z najbardziej rozbudowanych i wymagających na współczesnym rynku.Nasz system jest na tyle prężny i elastyczny, że jesteśmy w stanie dostosować jego działanie do potrzeb każdej firmy, w zależności od jej wymogów. Nasza oferta jest tworzona indywidualnie, po przeprowadzeniu wielogodzinnego wywiadu z klientem, który pozwala określić potrzeby danej firmy.

Integracja z Amazon FBA

W związku z doskonale rozbudowanym system integracji z platformą Amazon FBA istnieje możliwość tworzenia wysyłek, kontrolowanie stanów magazynowych, potwierdzenie odebrania produktów przez Amazon, śledzenie zwrotów towarów, czy też zwrotów pieniędzy z Amazona, np. za zniszczony produkt w magazynie. Niewątpliwie istotne jest tworzenia raportów sprzedażowych, raportów dotyczących zwróconych produktów, czy raportów wypłat z Amazona.

Obsługa sprzedaży internetowej z wielu źródeł w jednym

Funkcjonalności naszego systemu pozwalają na obsługę zamówień z wielu źródeł sprzedażowych. Dlatego każde zamówienie, dzięki integracji, dociera do jednej przestrzeni systemowej.

Manager zamówień

Obsługuje zamówienia z wielu kont takich jak: Amazon, Fnac, Cdiscount, Allegro i sklepów internetowych w jednym miejscu.

Magazyn produktów

Możliwość łatwego odszukania produktu po kodzie EAN, SKU, ASIN czy nazwie produktu. Posiadanie wewnętrznej jednostki SKU, do której mapowane są jednostki SKU na różnych platformach. W ten sposób klient uzyskuje możliwość kontroli statystyk poszczególnych produktów, czy też sprawdzenia stanów magazynowych. Dostępna jest również tzw. ''czarna lista produktów'' - dla tych towarów, które z jakiegoś powodu nie powinny się sprzedawać, bądź mają negatywną ocenę klientów.

System do faktur - mała księgowość na UE

System TICK został dostosowany do wszystkich wymogów sprzedażowych UE, dzięki czemu możliwe jest wystawianie faktur z różnymi stawkami VAT, co w efekcie pozwala rozliczać się z podatku na poszczególne kraje UE. System fakturowania pozwala wystawiać zbiorcze i korygujące FV.Dodatkowo system jest zintegrowany z wieloma programami księgowymi, w tym najpopularniejszym - Subiekt. Pozwala również generować raporty sprzedażowe, fakturowe i finansowe.

Synchronizacja cen aukcji

Ceny i stany magazynowe aktualizowane są raz dziennie lub zgodnie z zapotrzebowaniem klienta na wszystkich platformach, na podstawie dokonanych sprzedaży na którejkolwiek z nich.

Status zamówień

Kontroluje w łatwy sposób przepływ zamówień, dlatego też klient ma możliwość szybkiego sprawdzenia ich statusu. Pozwala to na sprawdzenie, czy zamówienie jest w trakcie przetwarzania, czy zostało zatwierdzone, czy zostało anulowane, czy nastąpił zwrot pieniędzy lub częściowa rekompensata.

Integracja sklepu internetowego z kurierami

Rozwiązanie pozwalające automatycznie dodawać numery przesyłek do ich śledzenia, które będą również widoczne dla klienta. Dodatkowo dostaje on każdorazowo informację o zmianie statusu przesyłki, a dane składane przy zamówieniu eksportowane są do systemu firmy kurierskiej.

Masowe wystawianie aukcji

Możliwość importu baz danych do systemu i eksportu w pliku csv, który umożliwia zaimportowanie cen, wraz ze stanami magazynowymi do danej platformy.

Synchronizacja stanów magazynowych

Stan magazynowy w zewnętrznym narzędziu, który synchronizuje się ze wbudowanym stanem w Systemie TICK. Dzięki niemu nie ma potrzeby ręcznego ich aktualizowania po każdym zamówieniu.

Automatyczna komunikacja z klientem

Umożliwia tworzenie wzorów maili informujących o przyjęciu zamówienia, wysyłce produktu, czy też prośby o ocenę usług, które wysyłane są do klientów w ustawionych odstępach czasowych.

System komunikacji wewnętrznej

Komunikacja zespołu jest jeszcze efektywniejsza dzięki wewnętrznemu systemowi, w efekcie czego kontrola przepływu zamówień, czy też przetwarzanie zwrotów produktów od klientów, jest łatwiejsze i mamy pewność, że niczego nie przeoczymy.

Chciałbyś rozpocząć współpracę z nami?

TICK to system, który wspomoże Twój biznes i Ciebie w walce o jeszcze większą sprzedaż. Zwiększy efektywność Twojej pracy i sprawi, że zaoszczędzisz swój czas i pieniądze. Gwarantujemy, że z nami osiągniesz swoje cele!

Zapewniamy najlepsze rozwiązanie systemowe dla Twojej firmy

Sprawdź, że obsługa Amazona nie musi być tak skomplikowana. Zobacz jakie  nietuzinkowe rozwiązania może zapewnić nasz system.

Ceny i plany cenowe

wybierz swój najlepszy plan

Basic Plan

30 /Miesięcznie
  • 30 dni okres próbny
  • 2 platformy sprzedażowe
  • Support niezbędny do integracji
  • do 100 zamówień
  • Do 100 produktów
  • Dodatkowe zamówienie 0.20€/m
  • Dodatkowy produkt 0.20€/m

Middle Plan

60 /Miesięcznie
  • 30 dni okres próbny
  • 5 platform sprzedażowych
  • Support niezbędny do integracji
  • do 500 zamówień
  • Do 200 produktów
  • Dodatkowe zamówienie 0.10€/m
  • Dodatkowy produkt 0.10€ / m

Premium Plan

120 /Miesięcznie
  • 30 dni okres próbny
  • 20 platform sprzedażowych
  • Support niezbędny do integracji
  • do 1500 zamówień
  • do 500 produktów
  • Dodatkowe zamówienie 0.05€/m
  • Dodatkowy produkt 0.05€/m

Do każdego planu można dokupić dodatkowe wsparcie techniczne

  • 2 godziny/m>100€ odpowiedź< 4 dni robocze
  • 4 godziny/m>200€ odpowiedź< 2 dni robocze
  • 8 godzin/m>300€ odpowiedź< 24 godziny
  • Dodatkowe wsparcie techniczne - 100€/godzina
Referencje

Co mówią

Nasi zadowoleni klienci

Ostatnie Artykuły

Zobacz nasze ostatnie

Posty