Funkcje systemu Tick

Co nas wyróżnia?

Naszą siłą jest doskonała znajomość systemu Amazon, nabyta w trakcie współpracy z tym serwisem, podczas której zajmowaliśmy się jego efektywną obsługą. System TICK początkowo został stworzony głównie do obsługi platformy Amazon, która jest jedną z najbardziej rozbudowanych i wymagających na współczesnym rynku.

Nasz system jest na tyle prężny i elastyczny, że jesteśmy w stanie dostosować jego działanie do potrzeb każdej firmy, w zależności od jej wymogów. Nasza oferta jest tworzona indywidualnie, po przeprowadzeniu wielogodzinnego wywiadu z klientem, który pozwala określić potrzeby jego firmy.

FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU TICK

Poniżej przedstawiamy najważniejsze funkcje naszego systemu.

Manager wsparcia sprzedaży

Manager zamówień

Obsługuje zamówienia z wielu kont takich jak: Amazon, Fnac, Cdiscount, Allegro i sklepów internetowych w jednym miejscu.

status-zamówień

Status zamówień

Kontroluje w łatwy sposób przepływ zamówień, dlatego też klient ma możliwość szybkiego sprawdzenia ich statusu. Pozwala to na sprawdzenie, czy zamówienie jest w trakcie przetwarzania, czy zostało zatwierdzone, czy zostało anulowane, czy nastąpił zwrot pieniędzy lub częściowa rekompensata.

obsługa-sprzedaży-z-wielu źródeł

Obsługa sprzedaży internetowej z wielu źródeł w jednym

Funkcjonalności naszego systemu pozwalają na obsługę zamówień z wielu źródeł sprzedażowych. Dlatego każde zamówienie, dzięki integracji, dociera do jednej przestrzeni systemowej.

integracja-z-kurierami

Integracja sklepu internetowego z kurierami

Rozwiązanie pozwalające automatycznie dodawać numery przesyłek do ich śledzenia, które będą również widoczne dla klienta. Dodatkowo dostaje on każdorazowo informację o zmianie statusu przesyłki, a dane składane przy zamówieniu eksportowane są do systemu firmy kurierskiej.

integracja-z-amazon-fba

Integracja z Amazon FBA

W związku z doskonale rozbudowanym system integracji z platformą Amazon FBA istnieje możliwość tworzenia wysyłek, kontrolowanie stanów magazynowych, potwierdzenie odebrania produktów przez Amazon, śledzenie zwrotów towarów, czy też zwrotów pieniędzy z Amazona, np. za zniszczony produkt w magazynie. Niewątpliwie istotne jest tworzenia raportów sprzedażowych, raportów dotyczących zwróconych produktów, czy raportów wypłat z Amazona.

masowe-wystawianie-aukcji

Masowe wystawianie aukcji

Możliwość importu baz danych do systemu i eksportu w pliku csv, który umożliwia zaimportowanie cen, wraz ze stanami magazynowymi do danej platformy.

magazyn-produktów

Magazyn produktów

Możliwość łatwego odszukania produktu po kodzie EAN, SKU, ASIN czy nazwie produktu. Posiadanie wewnętrznej jednostki SKU, do której mapowane są jednostki SKU na różnych platformach. W ten sposób klient uzyskuje możliwość kontroli statystyk poszczególnych produktów, czy też sprawdzenia stanów magazynowych. Dostępna jest również tzw. ''czarna lista produktów'' - dla tych towarów, które z jakiegoś powodu nie powinny się sprzedawać, bądź mają negatywną ocenę klientów.

synchronizacja-stanów-magazynowych

Synchronizacja stanów magazynowych

Stan magazynowy w zewnętrznym narzędziu, który synchronizuje się ze wbudowanym stanem w Systemie TICK. Dzięki niemu nie ma potrzeby ręcznego ich aktualizowania po każdym zamówieniu.

synchronizacja-cen-aukcji

Synchronizacja cen aukcji

Ceny i stany magazynowe aktualizowane są raz dziennie lub zgodnie z zapotrzebowaniem klienta na wszystkich platformach, na podstawie dokonanych sprzedaży na którejkolwiek z nich.

pomoc-support

Automatyczna komunikacja z klientem

Umożliwia tworzenie wzorów maili informujących o przyjęciu zamówienia, wysyłce produktu, czy też prośby o ocenę usług, które wysyłane są do klientów w ustawionych odstępach czasowych.

integracja-z-kurierami

System do faktur - mała księgowość na UE

System TICK został dostosowany do wszystkich wymogów sprzedażowych UE, dzięki czemu możliwe jest wystawianie faktur z różnymi stawkami VAT, co w efekcie pozwala rozliczać się z podatku na poszczególne kraje UE. System fakturowania pozwala wystawiać zbiorcze i korygujące FV.Dodatkowo system jest zintegrowany z wieloma programami księgowymi, w tym najpopularniejszym - Subiekt. Pozwala również generować raporty sprzedażowe, fakturowe i finansowe.

System-komunikacji-wewnętrznej

System komunikacji wewnętrznej

Komunikacja zespołu jest jeszcze efektywniejsza dzięki wewnętrznemu systemowi, w efekcie czego kontrola przepływu zamówień, czy też przetwarzanie zwrotów produktów od klientów, jest łatwiejsze i mamy pewność, że niczego nie przeoczymy.