Czy Szwecja będzie kolejnym celem Amazon na otwarcie witryny internetowej w tym kraju?

Witryna Amazon w Szwecji

Amazon Szwecja może być kolejnym uruchomionym rynkiem Amazon Marketplace, zwiększając łączną liczbę na całym świecie do 18 rynków. Business Insider wskazuje na rejestr marki Amazon i zauważa, że ​​Szwecja została dodana jako krajowa witryna, w której marki mogą chronić swoje IP i dodawać informacje o swoich produktów. Dostęp do rejestru marek jest całkiem dobrym wskaźnikiem, że wkrótce pojawi się pełna krajowa witryna.

Amazon już w tym roku wystartował w Holandii i przeniósł Souq na platformę Amazon w Arabii Saudyjskiej.

Szwedzka firma Amazon będzie wyzwaniem dla firmy , jeśli pojawi się w tym kraju. Jest prawdopodobne, że chcieliby włączyć ten kraj do programów FBA, takich jak ogólnoeuropejskie FBA i EFN. Szwecja ma też do czynienia z nową walutą – szwedzką koroną, ponieważ kraj ten, podobnie jak Wielka Brytania, zdecydował się nie przyjmować euro.

 

 

Można by pomyśleć, że Amazon Szwecja otworzyłby całą Skandynawię.  Szwecja jest w UE, są wciśnięci między Finlandię (również w UE) i Norwegię (spoza UE), a Danię (w UE) na południe.

Kupcy, którzy zdecydują się sprzedawać poprzez  Amazon Szwecja, kiedy (i jeśli) zostanie uruchomiona, będą musieli wymienić nową walutę i przetłumaczyć informacje o swoich produktach na język szwedzki. Jeśli korzystasz z usług przelewów walutowych i / lub usług tłumaczeniowych, warto zapytać ich, czy obsługują szwedzką koronę i język szwedzki.

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *