COVID-19: ZMIANY W NADCHODZĄCYCH OPŁATACH ZA PRZECHOWYWANIE W EUROPIE I ZMIANY DOTYCZĄCE ZAWIESZENIA KONTA SPRZEDAWCY NA AMAZONIE.

ZMIANY AMAZON

Wiele z produktów można teraz wysłać do centrów logistycznych Amazona, ponieważ Amazon wprowadził zmiany w swoich centrach magazynowych, aby chronić swoich pracowników i spełniać najwyższe wymagania w przechowywaniu produktów, których potrzebują klienci. W tym czasie Amazon wprowadza dodatkowe zmiany w nadchodzących opłatach za magazynowanie.

  • Zrzeka się 15 maja opłat za długoterminowe przechowywanie zapasów przechowywanych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Czechach. Chociaż możesz nadal tworzyć zamówienia na usunięcie, będą występować opóźnienia w realizacji żądań. Podobnie automatyczne usuwanie będzie opóźnione.

  • Jak wcześniej ogłoszono, zrzeka się kwietniowych miesięcznych opłat za przechowywanie produktów o wadze powyżej 15 kg, gdzie przestali przyjmować zamówienia klientów ze względu na wytyczne dotyczące dystansu społecznego. Dotyczy to zapasów przechowywanych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Czechach.

  • Jak wcześniej ogłoszono, we Francji i we Włoszech, gdzie tymczasowo Amazon przestał przyjmować zamówienia na produkty o niższym priorytecie lub gdzie ichniejsze centra realizacji zostały tymczasowo zamknięte, zrzeka się miesięcznych opłat za przechowywanie w kwietniu za dni, których dotyczy problem.

    Możesz dowiedzieć się więcej na tej stronie pomocy .

W związku z trudną sytuacją w Europie, Amazon wstrzymuje zawieszenie konta w celu realizacji zamówienia przedłużone do 31 maja.

Na początku kwietnia platforma Amazon ogłosiła, że wstrzymują zawieszanie kont z powodu problemów z realizacją zamówień do 15 maja. Obejmowały one wskaźniki wydajności opóźnionej wysyłki, stawki anulowania i wskaźnika wadliwości zamówienia. Decyzja ta została podjęta, w związku z licznymi wiadomościami otrzymanymi od sprzedawców o trudnościach w ciągłości dostaw i ich realizacji oraz w celu ochrony ”zdrowia konta sprzedawcy”.  Z tego względu Amazon przedłużył okres ochrony w zawieszaniu kont do 31 maja.

Od 1 czerwca Amazon zacznie ponownie śledzić i egzekwować konta sprzedaży o wysokim współczynniku anulowania, opóźnieniu wysyłki lub wskaźniku wadliwości zamówień zgodnie z ich ustalonymi standardami realizacji zamówień . Wszelkie wady wydajności zamówienia widoczne na stronie stan konta przed 1 czerwca nie będą wykorzystywane do oceny stanu konta.

Idąc dalej, aby zabezpieczyć konto przed wadliwymi zamówieniami i zapewnić klientom bardziej niezawodną obsługę, Amazon zaleca wykonanie następujących czynności:

  1. Ściśle monitoruj poziomy zapasów i upewnij się, że Twoje oferty dokładnie odzwierciedlają dostępne zasoby.

  2. Upewnij się, że domyślne ustawienia wysyłki odpowiadają bieżącym możliwościom realizacji.

  3. Monitoruj zapytania klientów otrzymane za pośrednictwem wiadomości kupującego-sprzedającego i szybko udzielaj odpowiedzi – maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *